18 december 2014

Stampin'UP! Artisan Bloghop


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag de wekelijkse  Stampin'UP! Artisan Design Team Bloghop, een hop met enorm veel inspiratie én voorbeelden. Deze week staat mijn post in het teken van de Snowflake Card Thinlits Die.


Om het formaat van deze kaart te maken heb je een stuk cardstock nodig van 13,8 cm x 22 cm. Ik heb daarna het Basic Grey cardstock bestempeld met het kleine sneeuwvlokje van de Letterpress Winter stempelset. Deze set past bij de Snowflake Card Thinlits Die, de grote sneeuwvlok stans je uit met de thinlits die en daarna bestempel je deze met de matchende stempel uit de Letterpress Winter stempelset. Het prachtige All is Clam DSP heb ik gebruikt om de binnenkant te versieren.

De Artisan Bloghop slaat volgende week in verband met Kerstmis over maar 1 januari zijn we terug met een fantastische hop met voorbeelden gemaakt uit de allernieuwste producten uit de Voorjaar/Zomer catalogus! Zie ik je dan?

Nu mag ik jullie doorsturen naar mijn inspirerende teamie.....Kaitlyn Zumbach, enjoy!


Ik wens jullie allemaal een leuke bloghop, veel plezier!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

6 opmerkingen:

  1. As always, a beautiful project. Your color choices are always so great!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart! Die snowflake is zooo mooi!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die thinlits toch leuk, ook in deze snowflake uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, zo leuk deze kaart !
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een prachtige kaart!! Ik blijf de thinlits geweldig vinden, kende deze snowflake uitvoering niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.