25 december 2014

Kadootje, Winnares bekend!


Ho, Ho, Ho en goedemorgen op deze 1e Kerstdag, ik heb vandaag een cadeautje om weg te geven. Zomaar omdat het kan, het kerst is en ik het leuk vindt om iets weg te geven :o)

Laat een gezellige comment achter op deze post en en wie weet ben jij de gelukkige winnares van de Bitty Banners Framelits Die twv € 16,95 De gelukkige winnares word Zaterdag 27 December bekend gemaakt en word gekozen uit diegenen die een berichtje hebben achtergelaten.

UITSLAG Winnares:
In totaal waren er 28 reacties (incl FB) welke is door de Random Generator heb gehaald, winnares is nummer 14 Annes Art Anne, gefeliciteerd! Laat je mij even je adresgegevens weten dan komt het kadootje zo spoedig mogelijk jouw kant op.
Ik wens jullie allemaal hele fijne en gezellige dagen!
Inge

25 opmerkingen:

  1. Ah, wat lief dat je een cadeautje weggeeft! Mooi gebaar op deze eerste kerstdag :) En wat ziet het er feestelijk uit, helemaal leuk!
    Fijne kerst xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne kerstdagen en een gezellig creatief 2015!!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne kerstdagen en de allerbeste, mooie, creatieve, stampin-up dagen voor 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat leuk je geeft zomaar een kadootje weg omdat het kan. Ik zit net helemaal klaar om lekker een paar kaartjes te maken. Het is net therapie haha. Fijne dagen en een heel creatief en inspirerend jaar gewenst. Dat inspirerend slaat meer op mij omdat ik heel veel inspiratie uit jou mooie creaties haal :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Inge,
    Wat lief én leuk dat je een (kerst-)cadeautje weg wilt geven :)
    Ik hoop dat degene die het wint er heel veel plezier aan mag beleven !!
    Lieve groet en ( nogmaals)fijne kerstdagen ,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi inge, wat leuk dat je een kado weggeeft! In januari krijg ik de big shot, dus deze set komt dan goed van pas ;-) hele fijne feestdagen en een gelukkig, creatief 2015!
    Groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Inge,

    Via het blog van Caro ben ik op jou blog terecht gekomen. Zag bij Caro het stuk staan over het nieuwe You Can Create It, waar jullie in januari mee gaan starten. Het lijkt me super leuk, en ik ben er erg benieuwd naar. Ik denk dat ik de uitdaging wel aan wil gaan en dat ik me zo meteen maar gelijk ga opgeven!
    En nu lees ik op jou blog ook nog dat je een cadeautje gaat weggeven omdat het kerst is!! Wauw....dat is helemaal super leuk!!! Hele fijne feestdagen gewenst.....en kom zeker nog vaker op je blog een kijkje nemen...ook al ben ik zelf niet zo een fanatiek blogger.

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jou ook hele fijne feestdagen gewenst! En een gezond en creatief 2015 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is nog eens een leuk kadootje! Ik wens jou en je dierbaren hele fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi cadeau zo op 1e Kerstdag! Fijne feestdagen iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ho,ho,ho wat een leuk kado!
    Ik doe graag mee.
    Fijne kerstdagen,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh wat een mooie verrassing, dit setje staat nog op mijn wishlist :0) maar zonder gekheid Inge bedankt voor al je inspiratie, schitterend wat jij allemaal op je blog laat zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gezellig, een cadeautje...dat is een tof idee van je. En het ziet er zo feestelijk uit!! Laat ik nu ook eens gek op pakjes zijn...dus leuk! Fijne tweede kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Framelits van SU zijn SUper. Wat een leuk en lief kerstcadeautje.
    Voor jou en de jouwen fijne 2e kerstdag en een mooie jaarwisseling. Dat 2015 je een hoop inspiratie mag geven waar wij van mee mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke actie Inge bedankt voor alle leuke ideeen afgelopen jaar fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kado om weg te geven. Jij en je familie ook een goed 2015 toegewenst!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! Wat een leuk kerst cadeau. Bedankt voor het delen van al je prachtige creaties.
    Een mooi en creatief 2015 toegewenst.
    Groeten, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief en zeker ook leuk kadootje! Ik heb nu al zin in de Stampin' Club volgend jaar :D
    Een spetterend uiteinde en een mooi 2015!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Inge, am so inspired by your designs and blog. I am glad you made the SU Design Team!!

    Happy Holidays.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, ik weet niet tot hoe laat ik een berichtje kan achterlaten? Ben net begonnen met SU en ben dus heel benieuwd naar deze dies. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk leuk leuk een after christmas kado van su ! Kunnen we het nieuwe jaar weeer prachtig kaartjes maken !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De reactei is natuurlijk van diana van halm maar mijn man zijn naam verschijnt. .....

      Verwijderen
  22. Ohhh wat gaaf, heb die schitterende prijs gewonnen! Inge nogmaals dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.