20 december 2014

Mach Was Draus! - You Can Create It!


Goedemorgen allemaal! Vandaag een wat anders als anders post. Afgelopen week werd ik benaderd door mijn Stampin'UP! collega Caroline van der Straaten of ik er voor voelde om samen het concept Mach Was Draus van onze duitse collega's Heike en Anja in Nederland te introduceren. Jaaah, leuk en cool! Het idee van Mach Was Draus lijkt wat op een swap, alleen ruil je nu geen materiaal maar je krijgt een envelop toegezonden met een aantal materialen en maakt er wat van!


Het was wat kort dag om mijn pakketje te ontvangen maar gelukkig had ik bijna alles op voorraad voor deze uitdaging ;o)


Pear Pizzazz, Early Espresso, en Soft Sky cardstock tesamen met Canvas Creations en Early Espresso ribbon leidde tot mijn kaart bovenaan dit bericht. Het canvas heeft een supermooie structuur en is makkelijk uit te stansen met de Framelits. De tekst is met Early Easpresso gestempeld en komt van de Perfect Pennant stempelset.

Volledige details over dit concept kun je zo spoedig mogelijk op onze blogs lezen, ik heb alvast een kopje hierboven aan mijn blog gezet met het eea zodat het wellicht wat duidelijker word. Het leuke van dit idee is dat iedereen mee kan doen en je elkaar kunt inspireren met wat er allemaal mogelijk is met een paar Stampin'UP! materialen.

Wij starten per 1 januari, een nieuw fris jaar! Kun je niet wachten en wil je je al opgegeven mail dan naar you.can.create.it.2015@gmail.com meer details vind je HIER

Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

5 opmerkingen:

  1. Leuk idee, ik ben benieuwd!
    Je kaart is prachtig, mooie kleuren, hou ervan!
    Fijne dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren combi Inge !!
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had al wat getikt....
    Nog maar eens,
    Erg leuk idee van jullie twee, misschien doe ik wel eens mee;-)

    BeantwoordenVerwijderen