1 december 2014

Makkelijke Maandag #21


Hee hallo en goedemorgen! We gaan de laatste maand in van het jaar dus ook de laatste weken Makkelijke Maandag van 2014, no worries ik ga gewoon door in 2015 ;o)

Het kaartje is gemaakt met als basis een Whisper White Notecard en Envelop. De achtergrond is bestempeld met de blaadjes van de Wondrous Wreath stempelset in Soft Sky. Klein reststukje Trim The Tree DSP, daarop heb ik een label uitgestanst met de Chalk Talk Framelits, de tekst heb ik met Early Espresso gestempeld en komt ook van de Wondrous Wreath stempelset.
Uitgestanste tekst (Love it!) is van de Wonderful Wreath framelits, glimmende ster om het af te maken en voila weer een kerstkaartje! Poehee nog een stuk of 83 te gaan hihi :P

Ik wens jullie allemaal een fijne (en Makkelijke ;o)) Maandag!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

7 opmerkingen:

  1. Hij is weer zo gaaf en ja die teksten ben ik ook dol op, heb er ook net toevallig een kaart mee geplaatst, maar dan weer zo anders!!
    Je hebt weer zo'n gave combi gemaakt van de gave spullen.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk kaartje voor de maandag, toppie ;)
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige mm-kaart! Fijn om te lezen dat je hier in het nieuwe jaar gewoon mee doorgaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat tof, de chalk tag die ik besteld heb, die is gaaf! Je kaartje is top en gelukkig dat je doorgaat met de makkelijke maandag kaarten. Dat vind ik hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen