15 december 2014

Makkelijke Maandag #23


Hee hallo en goedemorgen, Makkelijk Maandag is here! Vandaag één van mijn allerlaatste kerstkaartjes voor dit jaar, ben er klaar mee én voor hihi ;o)

Kaartje is gemaakt met restjes die ik had liggen op mijn bureau van de Artisan Bloghop van afgelopen Donderdag. Van deze resten kan ik overigens nog veel meer maken er is nog genoeg over, leuk voor in een Project Life album waar ik een begin aan mee maken volgende week dus word vervolgd ;o)

Basis van de kaart is een Whisper White Notecard, daarop heb ik een Tea Lace paper Doily geplakt. De afbeelding van de besjes en het acataat velletje daaroverheen komen (vastgeniet met de Handheld Stapler) uit de Hello December Project Life Accessory Pack evenals het coole stippeltjes Washi Tape. Hartje uit Glimmer Paper Silver geponst en voila...klaaaar!

Wens jullie een hele fijne (en Makkkelijke) Maandag!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje! Wat fijn dat je er helemaal klaar mee bent, met die kerstkaarten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje. Wat ziet dat er leuk uit, de afbeelding met dat velletje acataat erover heen, geeft de kaart iets 'zachts'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk om foto's te gebruiken op kaarten. ( dat is t toch?)
    Een paar jaar terug heb ik dat ook gedaan, is zomaar weer in de benen gezakt.
    Erg mooi je kaartje en heerlijk dat je klaar bent. Leuk, project live. Ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke combi ......weer eentje om te onthouden ;)
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.