14 december 2014

Stampin'Club December #3


Goedemorgen! Vandaag weer een kaart gemaakt met materialen uit de Stampin'Club/Stampin'Club Cards Only van December. Ik heb deze maand gekozen voor gouden accenten (Ik Ga Voor Gooooud!:P) en het mooie glanzende Gold Soiree Specialty DSP in combinatie met de Bravo Photopolymer stampset.

Het model van deze kaart kwam ik tegen bij Dawn Griffith en is onwijs leuk om te maken én geven. Als je de binnenkant uitschuift, schuift de tekst op ovalen mee naar boven...CUTE! Door het gebruik van Glimmer Paper gold, het gouden sequin lint en het fleurige confetti papier word het een superfeestelijke kaart!


Ook in 2015 ga ik uiteraard door met de Stampin'Club en Stampin'Club Cards Only. Wil jij ook elke maand een goed gevuld pakket met Stampin'Up materialen? Meld je dan nu aan, je abonnement gaat dan in per 1 januari.

Waarom een Stampin'Club abonnement?
-Wil je je graag aan een budget houden? Heb je een lange wensenlijst ? Ben jij diegene die álles wil hebben? (zoals ik ;)) Help jezelf dan om stap voor stap een collectie uit te bouwen en je aan je budget te houden.
-Wil je graag op de hoogte worden gehouden van alle Stampin’Up actie’s en promoties?
-Hou je van een pakket gevuld met cardstock, bijpassend designer paper series, leuke embellishments en elke maand een volledige handleiding met inspiratiepakket om ten minste 5 kaarten te maken plus een handgemaakte voorbeeldkaart?
-Toegang tot het speciale Stampin'Club blog (alleen voor clubleden en mijn downline!) met nog meer voorbeelden en uitleg.
-Wil je gratis dé grote Stampin’Up Catalogus en de kleinere catalogussen tijdens de duur van je abonnement ontvangen?
-Wil je graag één keer in die 6 maanden naast je abonnement voor € 30 aan gratis producten uitzoeken?

Klik dan HIER voor meer details over de Stampin'Club en HIER vind je de details van de Stampin'Club Cards Only.

Hartelijke groetjes en een hele fijne zondag,
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

  1. Leuk ook deze kaart Inge, helemaal gezellig !!
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is ie, ik begin gouden accenten steeds mooier te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moest even kijken hoe het nou zat met die ovalen, maar ik snap 'm :) Leuk model en goud... helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.