27 december 2014

Uitnodiging voor de Kick-Off Sale-A-Bration Party!


Aan al mijn lieve klanten en cursisten, ik nodig jullie hierbij uit om deel te nemen aan mijn Sale-A-Bration Kick Off Party op Donderdagochtend 8 Januari van 10.00-12.00. Tijdens deze ochtend krijg je de Sale-A-Bration folder plus de nieuwe Lente-Zomer seizoenscatalogus.


Ik laat jullie een aantal producten zien, we gaan aan de slag en maken een kleine Make and Take! Wil je aanschuiven voor deze GRATIS ochtend mail dan naar inge.groot@hotmail.com Nog geen klant en/of cursist? Ook dan ben je uiteraard van harte welkom!


Iedereen die "live" langskomt kan een kijkje nemen in mijn SAB lookbook. Hierin heb ik voorbeelden gemaakt van alle producten die gratis verkrijgbaar zijn tijdens de SAB periode. Dit soort boekjes kun je ook heel goed voor je zelf maken met voorbeelden van al het DSP wat je hebt, stempelsets etc. alles heel overzichtelijk bij elkaar. (Het idee om een look book te maken kregen we tijdens de SAB tour voor demonstratrice's in Wolvega van Charlotte, welbekend van de vele Stampin'UP! filmpjes.)

Het Espresso Project Life Album 6"x 8" heb ik gesponst met het hartjes mask van de Hearts and Stars Masks en Craft inkt. Look Book is uitgestanst met de Little Letters Thinlits Dies. Happy met een nieuwe stans uit de voorjaarscatalogus, Hello You Thinlits (LOVE!) En wiebeloogjes konden hier z├ęker niet ontbreken, ik hou drvan ;o) Binnenin kun je de Variety Pack 6"x 8" PL Photo Pocket Pages vinden gevuld met oa. de SAB folder.

Een hele fijne dag gewenst!

Inge

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hee Ingen, dnak je wel! Na het bezoekje aan jou was ik meteen helemaal enthousiast geworden om een albumpje te vullen. Weliswaar niet met foto's maar toch :D

      Hoop dat het al wat beter met je gaat?

      Verwijderen
  2. Dat belooft wat, je boek ziet er van de buitenkant alvast fantastisch uit...mag ik het tegoed houden tot 18 januari, om even te bekijken?
    Gezellig weekend, bij ons is het wit...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuuuurlijk mag dat ;-) Hier helemaal geen sneeuw alleen regen, jij ook een fijn weekend!

      Verwijderen
  3. wat een geweldig idee. Het ziet er fantastisch uit. Mag ik het idee gebruiken voor hetzelfde doel??? Bedankt voor je inspiratie ( het hele jaar al) En alvast een gezond en creatief 2015 toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marlies, natuurlijk mag dat :D Alvast veel plezier met het vullen van jouw lookbook!

      Jij ook alvast een supergoed 2015 gewenst

      Verwijderen