11 januari 2015

Bloghop NL Demonstratrices


Welkom op de bloghop georganiseerd door de Nederlandse Stampin'UP! demonstratrices. Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin' UP! lente/zomer catalogus van 2015.

Als het goed is ben je hier hier beland via het blog van Diana van der Kooij
Hoe werkt een bloghop? Heel simpel!De bloghop van vandaag begint op het blog van Ilse van Vliet daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder volgend blog staat weer een bericht met een link naar een volgend blog. Het is leuk om alle berichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen.

Omdat met het ingaan van de nieuwe catalogus ook een geweldig leuke nieuwe Nederlandse stempelset is uitgekomen heb ik besloten om deze te gebruiken voor mijn post van vandaag. Deze set heet K.J.E.G, bestaat uit 16 teksten is van Photopolymer en kost € 29,95 (nr. 139145)


Mijn eerste kaartje is gemaakt met als basis een Whsiper White Notecard. Deze heb ik bestempeld met stempels uit de stempelset Perpetual Birthday Calendar die bij de Perpetual Birthday Calendar Kit hoort maar ook superleuk apart hiervan te gebruiken is door alle gave achtergrondjes die erbij zitten. Wat strookjes dsp uitgesneden van het Stacked With Love DSP Pack (deze maand in mijn Stampin'Club en Stampin'Club Cards Only) en geponst met de Banner Punch  De tekst komt van de K.J.E.G stempelset en is gestempeld op een uitgeponste Decorative Label


Envelopje is uiteraard bestempeld met een bijpassende tekst.


Voor mijn tweede kaartje heb ik weer een Whisper White Notecard genomen en bestempeld met de spettertjes uit de Perpetual Birthday Calendar stempelset en Gorgeous Grunge. Diverse cirkels zijn uitgeponst met cirkel ponsen. De tekst komt uit de K.J.E.G stempelset.


Ook hier weer een bijpassende envelop en zie je meteen wat K.J.E.G betekend. Ik zie onnoemelijk veel mogelijkheden met deze nederlandse teksten. Als je houdt van het maken van eigen kado enveloppen past de K.J.E.G stempelset perfect in je stempelcollectie!

Je mag nu verder klikken naar het blog van Deborah Weer, heel veel plezier!


Een hele fijne zondag!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

35 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer SUper gaaf, zoals we van je gewend zijn Inge!
    Je weet, ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaarten! Mooie kleuren samen en lekker stoer opgemaakt. Die NLse stempelset is erg leuk én handig. Mooi versierde envelop er bij ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zijn ze...prachtig, dat oranje met zwart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf die kleuren, daar hou ik wel van. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaartjes, echt prachtig!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oog wat een prachtige kaarten en een leuk idee om die tekst op de enveloppe te zetten!! Super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten! Leuk dat je de Nederlandse teksten hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige en gezellige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk met die Nederlandse teksten! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Inge, helemaal in jouw stijl en weer helemaal leuk! Dank je voor je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Ing, wat een beauty's heb je weer gemaakt .. heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne kleuren, ik houd ervan.
    Trouwens ik vind je blog sowieso heel mooi vorm gegeven. Inspirerend.

    Tot blogs, groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow... geweldige projecten!

    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele gave serie kaartjes! Mooi gemaakt!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke set idd. toffe kaartjes mee gemaakt! Die kleuren combi spreekt me ook aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterend gebruik van de Nederlandse set, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het zijn echt "inge"kaartjes...gewoon prachtig!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super kaartjes Inge en leuk die kleurstelling na die van mij ;)
    Diaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kleuren en die spetters blijven gaaf!
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.