6 januari 2015

Hello 2015 and hello Sale-A-Bration!


Hee hallo en goedemorgen! Verleden week heb ik bij Omstebeurt een geweldig handige agenda gekocht, een daily planner, ik kocht de Tomorrow Gold. Nou klinkt chique dat of niet dan ;-) Ik hou van georganiseerd en de laatste tijd was het nogal een rommeltje, afspraken/opdrachten/ alles staat nu op papier en dat geeft een heel opgeruimd gevoel, ik hou ervan!

Toen ik deze thuis kreeg dacht ik gelijk, hee kleur is Baked Brown Sugar! :P De voorkant vond ik wat saai en heb ik opgevrolijkt met diverse Stampin'Up materialen.  De hello is gestanst met de nieuwe Hello You Thinlits Dies de 2015 heb ik met de Perfect Prints Numbers Bigz uitgestanst. Heel snel en met een cool resultaat al zeg ik het zelluf.

Vandaag begint de Sale-A-Bration woohooooooo en kun je bestellen uit de nieuwe Lente/Zomer catalogus. Als je klant en/of cursist bij mij bent dan heb je deze al ontvangen, zo niet geef mij dan even een berichtje dan stuur ik ze graag naar je op. Tijdens Sale-A-Bration mag je bij besteding van elke € 60 een GRATIS product uit de Sale-A-Braion folder uitzoeken, hoe gaaf is dat... YAY!


Ik wens je een hele fijne dag!
Inge

3 opmerkingen:

  1. Met zo'n agenda kun je voor de dag komen, echt chique, met dat goud, maar ook blits met je eigen voorkant. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf die voorkant! Heerlijk dat alles op papier staat, is er in je hoofd weer ruimte voor andere dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen