12 januari 2015

Makkelijke Maandag #27


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een kaartje 9 cm x 9 cm welke bestempeld is met de Butterfly Basics stempelset. Jullie hebben vast al her en der prachtige creaties gezien met deze set want het is echt een topper!

Ik heb het kaartje is bestempeld met het takje en Sahara Sand. Eén keer met beinkte stempel en daarna twee keer zonder de stempel opnieuw te beinkten zodat je diepte krijgt. Het vlindertje is gestempeld met Bermuda Bay en uitgestanst met de Butterflies Thinlits. Tekst en rondje zijn gestempeld met Early Espresso. Als laatste heb ik met Smoky Slate inkt en de spetter stempel Gorgeous Grunge nog wat spettertjes gestempeld.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne (en makkelijke) maandag!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

12 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje, mooie kleurtjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een mooie set. Prachtige kaart.
    Fijne week, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt weer heel mooi! En Smoky Slate gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 9x9, wat een lief formaatje! Heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze set viel al op, stond al op m'n lijstje....maar nu helemaal. Wat een mooi kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohw, ohw, ohw... Wat een verwennerij voor de creatieveling. Deze is echt weer geweldig leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi! Ik heb de set ook, en je hebt me weer nieuwe inspiratie gegeven. Thans!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.