8 januari 2015

Stampin'UP! Artisan Bloghop


Vandaag de wekelijkse Stampin'UP! Artisan Design Team Bloghop, een hop met enorm veel inspiratie én voorbeelden. Deze week staan mijn post in het teken van de Painted Blooms Design Series Paper in combinatie met de Painted Petals stempelset.

Mijn eerste kaartje is gemaakt met als basis Whisper White Cardstock. Ik heb hier een achtergrondje gestempeld met Gorgeous Grunge en de balletjes uit de Painted Petals stempelset. De lay out is gemaakt met diverse cirkelstempels en de Starburst Framelits die op elk kaartje in mijn post vandaag terugkomen. De tag heb ik geponst met de Note Tag Punch en bestempeld met de streepjes uit de Painted Petals stempelset.


Mijn twee kaartje is in blauwtinten gecombineerd met Crumb Cake cardstock. De tekst is gestempeld op een achtergrondje van bloemen (ook gestempeld) en uitgeponst met een cirkelpons


Voor mijn laatste kaartje werd ik geïnspireerd door mijn team genootje Sarah Sagert, ik hou van haar stijl! De kleuren die ik heb gebruikt zijn mooi warm en komen weer terug in het Painted Blooms DSP. Achtergrond is gestempeld met Gorgeous Grunge en de streepjes uit de Painted Petals


Nu mag ik jullie doorsturen naar mijn teamie.....Kaitlyn Zumbach, enjoy!

Ik wens jullie allemaal een leuke bloghop, veel plezier!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

11 opmerkingen:

  1. You are so sweet, Inge! I love everything you create :) These cards are fabulous! You inspire me!! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat combineert het allemaal weer mooi! Alles op elkaar afgestemt, prachtige kaarten!
    Gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg! Wat een bijzonder papier is dit, mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige serie! Ik dacht dat je op het hartje (2e kaart) Glossy Accents hebt gebruikt, maar ik zie dat het een transparante sticker is. Mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful colors!!! Love them all :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Quelle fraîcheur ! Je ne me lasse pas de tes cartes Inge !

    BeantwoordenVerwijderen