6 april 2015

Makkelijke Maandag #39


Goedemorgen! Ook op deze 2e paasdag uiteraard een makkelijke maandag. Verleden week liet ik jullie al kaartjes zien uit de Hooray It's Your Day Card Kit vandaag weer een kaart omdat je met deze kit eindeloos kunt variëren. Het voorgestanste witte kaartje heeft een soort gleufje waar je de kaart in elkaar kunt vouwen.

Recept:
1. Neem het stencil uit het pakket en leg dit op de voorkant van het kaartje, bespons het geheel met Pool Party inkt
2. Stempel hierover heen met Bermuda Bay ink en de Gorgeous Grunge stempelset
3. Haal de fishtail uit het voorgestanste vel en plak op, aan de bovenkant plak je een stukje washi tape
4. Stans drie tekstbubbles uit met de Word Bubbles Framelits (deze week in de Weekly Deals, sla je slag!)
5. Stempel een tekst op één van de tekst bubbles
6. PLak alles op en plak het houten "Hello" tekstje op met Tombow
7. Pons drie bloemetjes uit met het Itty Bitty Punch pack en plak hier een glimmertje in.
8. Niet eventueel nog twee nietjes in de fishtail


Het pakket bevat ook vrolijk gekleurde enveloppen die je alleen nog hoeft te bestempelen en in elkaar te vouwen.


20 kaartjes kun je maken met deze Card Kit, en als alles op is geknutseld heb je de leuke stencils nog die je eindeloos kunt gebruiken. Nog meer voorbeelden HIER en HIER

Ik wens jullie allemaal een hele fijne (en makkelijke ;-)) maandag!
Inge

5 opmerkingen:

  1. Deze is leuk! Bedankt voor het recept :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een geweldig leuk en handig pakket! Dit is ook alweer zo'n gaaf kaartje!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die set is SUper leuk!!! ik zag er al zo veel mooie kaarten van. Komt op mijn verlanglijstje ;-)
    Ik hou ook zo van jou stijl, zelf kan ik het niet zo goed. Ik heb het moeilijk met laagjes maar bij jou vind ik het top!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. `heel erg leuk deze set, net als de stencils. Tof weer op deze paas maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi alweer ! Tof pakketje ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen