22 oktober 2015

Stampin'Up Artisan Bloghop


Hallo en goedemorgen! Vandaag de wekelijkse Stampin'UP! Artisan Design Team Bloghop, een hop met enorm veel inspiratie én voorbeelden. Deze donderdag laten we jullie allemaal voorbeelden zien gemaakt met de Jolly Christmas stempels in combinatie met oa het Merry Moments DSP Pack.


Ik heb ervoor gekozen om twee pockets te maken met daarin een kerstwens. Hoe ik de pocket maakte vind je hieronder, even scrollen. Het hertje is gestempeld op Whisper White cardstock met Versamark en geembost met goudkleurig embossingpoeder en daarna uitgeknipt. De gave Reindeer Paperclip heb ik achter het hert geplakt als extra versiering.


Kaartje eruit. Het leuke pompom lint is vastgezet met een knijpertje


Snijd twee vellen DSP in dit geval het Merry Moments DSP Pack. Eén met formaat 10,5 cm x 14 cm en één van het formaat 12,5 cm x 15 cm. Ril dit laatste stuk aan beide lange kanten op 1 cm en aan de onderkant ook 1 cm. Knip de hooekjes weg


Vouw de kantjes om en lijm vast aan het vel van 10,5 cm x 14 cm


Geef een hapje aan de bovenkant met de 1 3/8" circle punch


En klaar is het zakje!


De twede pocket is gemaakt van een ander designpapiertje uit hetzelfde blokje DSP.


Hier het kaartje met een andere tekst uit dezelfde stempelset.


Nu mag ik jullie doorsturen naar mijn teamie.....Kaitlyn Zumbach, enjoy!

Ik wens jullie allemaal een leuke bloghop, veel plezier!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

7 opmerkingen:

  1. Love these cards with the matching envelopes/bags. I love all the layers and texture that your cards have. Terrific style!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf! Dat tagje met dat hert en daarachter die gewei-paperclip, zo leuk! Model,is trouwens ook enig. Ga ik vast een keer liften ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd weer! Zoveel te zien zonder dat het druk wordt, geweldig. De paperclips gaan op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I am so in love with these projects! You have to tell me where you get that thread you always use!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Krista, thanks ^_^ I use Hemp Cord, it's available in lots of yummie colors.

      Verwijderen
  5. I always love what you do! Great idea with the DSP! Copying that one!

    BeantwoordenVerwijderen