4 november 2015

Sparkly Seasons


Cirkels, ze blijven geweldig om diverse lay out's te maken. Ik heb hier dan ook verschillende maten cirkelponsen gebruikt in combinatie met het Merry Moments DSP Pack en de Sparkly Seasons stempelset. Het sneeuwpoppetje, de chevron cirkel, de tekst en de kleine spikkeltjes op de achtergrond zijn mij deze set gestempeld.

De leden van de Stampin'Club Cards Only krijgen deze maand dit leuke kerstpapier in hun pakket samen met bijpassend cardstock en tal van embellishments om kerstkaartjes te maken. Voor deze maand kun je je niet meer opgeven maar uiteraard wel weer voor de volgende maand. In de Club van de laatste maand van het jaar zit een keileuke aanbieding al zeg ik het zelf *hihi* plus onder andere voorbeelden om last minute kerstkaartjes te maken. Interesse? Mail dan naar inge.groot@hotmail.com

Fijne woensdag!
Inge

4 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje! En ja, ik heb wel interesse... last minute kerstkaartjes... keileuke aanbieding... ik zeg waarom niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig toch een kaartje op donderdag, daar ben ik inmiddels zo aan gewend!! En zo'n leuke, ja, cirkels blijven gaaf!! En die leuke aanbieding, ik ben benieuwd..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend en leuk!!! Hahahah, daar vang je me altijd mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.